Het nieuwe PR Bureau

door Jacqueline Bosselaar, 22 May 2020

Wat begon met een aanscherping van de visie van het bureau, heeft geleid tot een complete nieuwe merkidentiteit. Het PR Bureau heeft een vernieuwingsslag gemaakt.

Met dezelfde helderheid die onze visie kenmerkt, hebben we nu ook onze huisstijl opgefrist. Namens het team, in samenwerking met vormgever Jop Quirindongo en webbouwer Just, presenteren we u: Het nieuwe PR Bureau.

Het begint al met de naam, want vanaf 1 juni 2020 gaan we officieel onder de nieuwe naam ‘HPB’ door het PR- en marketingcommunicatie landschap. Voor de meeste mensen om ons heen - collega’s, partners, klanten - een heel natuurlijke overgang. Achter de schermen wordt die afkorting al heel lang gebruikt. De naam HPB erkent enerzijds onze Het PR Bureau roots en anderzijds geeft het ruimte aan de bredere rol die wij spelen als full service bureau op het gebied van marketing communicatie & reputatie. 

Zo’n nieuwe naam vraagt natuurlijk om een nieuw logo en als het logo dan is aangepakt, kún je niet anders dan alle communicatie naar een volgend niveau trekken. Het was een heel proces maar we hóuden ervan. Want we omarmen vernieuwing. 15 jaar geleden was HPB frowned upon omdat we als eersten in Nederland de samenwerking aangingen met influencers, vandaag de dag heeft iedereen een fanclub. Vernieuwing leidt tot groei.

Onze visie is helder; Wij geloven in een earned first, aanpak. Aandacht kun je niet meer kopen, die moet je verdienen. We vertellen verhalen die mensen wíllen delen. En om dat voor elkaar te krijgen moet het werk relevant zijn, het moet ertoe doen. Met betekenisvol werk kun je namelijk impact maken, en dat scheelt een boel waste in marketing.  

Onderdeel worden van ons netwerk? Volg ons op LinkedIn, Twitter, Instagram of Facebook, we houden je graag op de hoogte van nieuws & ontwikkelingen.