Over ons

Effectieve marketing heeft vandaag de dag een andere aanpak nodig. Aandacht kun je niet meer kopen, die moet je verdienen. Onze aanpak is daarom altijd earned first, wij vertellen verhalen die mensen wíllen delen.

Mensen aan je binden, begint met een oprechte, échte boodschap. Alleen door als merk een standpunt in te nemen, kun je het vertrouwen winnen. En door vervolgens met actie te laten zien dat je het meent, gaan mensen ook in je geloven.

Wij geloven in betekenisvol werk. Werk dat het ertoe doet, het moet relevant zijn. Always on is lang niet altijd effectief. Wij pleiten voor meer impact en minder waste in marketing.

“Aandacht moet je in deze tijd verdienen. Onze aanpak is daarom altijd earned first, wij vertellen verhalen die mensen wíllen delen.”

Cultuur

Wij zijn het leukste bureau waarmee je ooit zult werken. Of je nou onze klant bent, collega of partner. Een flinke claim, die we alleen durven beweren omdat we elke dag ons stinkende best doen om ‘m waar te maken. Wij geloven dat mensen beter presteren als ze blij zijn.

Mensen

Wij zijn een team van PR professionals, journalisten, creatieven, strategen, social media masters, ondernemers, verhalenvertellers, filmmakers, influencers, data experts, marketeers, designers, bloggers, vloggers en contentmakers.

Internationaal

Wij hebben een internationaal netwerk van onafhankelijke local hero PR-bureaus waarmee we een intensieve samenwerking onderhouden, zodat onze klanten ook over de grens optimaal voor het voetlicht kunnen worden gebracht. 

Great Place To Work

Wij zijn trots op de ‘Great Place To Work’ award die we steeds opnieuw toegewezen krijgen. Het zijn de mensen die HPB great maken. 

“We no longer can buy the hearts and attention of people. Today we have to earn it!”

De feiten

  • Ons bureau is in 2005 opgericht vanuit een garage met alleen dakramen.
  • We koesteren het feit dat onze allereerste klant Essity nog altijd bij ons is. 
  • We zijn trots op de (inter)nationale prijzen die we met onze campagnes hebben gewonnen, waaronder een Eurobest Brons, Cannes Lions Brons en diverse European Excellence Awards (waaronder de grand prix) en meerdere SAN Awards
  • Oprichter Jacqueline Bosselaar is innovatief en succesvol en dat kunnen we bewijzen! Ze staat al sinds 2014 in de NextWomen100, een lijst met de meest innovatieve en succesvolle vrouwelijke ondernemers in Nederland. 
  • Jacqueline Bosselaar staat ook in de top 25 meest invloedrijke communicatieprofessionals van 2017. 
  • HPB is al vijf keer verkozen tot Great Place To Work.
  • Dat heeft misschien te maken met het feit dat onze medewerkers voor hun morning cappuccino kunnen kiezen uit haver, soja én amandelmelk.
  • HPB staat al jaren in de top 10 van de beste communicatie dienstverleners, volgens MT 1000. 
  • Jacqueline Bosselaar zet zich in voor het vak als juryvoorzitter van Esprix en jurylid voor Eurobest, ADCN, Spin Awards en Dubai Lynx.  
  • HPB heeft een ondernemende cultuur. Zo is PR-bureau Blyde Benelux de trotse zus, die sinds 2019 het duurzame label B-Corp mag dragen en Maak Amsterdam - mede ontstaan met support van HPB - een prijswinnend creatief en onafhankelijk bureau geworden.

Bekijk onze cases