De Bijenkorf: zeven etalages tegelijkertijd onthuld

De Bijenkorf 2016

Lancering etalages feestseizoen met landelijk en regionaal persmoment

Een heel jaar werkte de Bijenkorf naar dit moment toe: de onthulling van de etalages voor het feestseizoen. Het thema: Castle of Dreams. 

Dit jaar onthulde Bijenkorf voor het eerst de etalages voor alle zeven filialen op hetzelfde moment.  

Aanpak

Om van de onthulling van de etalages een groots moment te maken hebben we gekozen voor een landelijke én regionale pr-aanpak. Elk filiaal van Bijenkorf gaf een eigen invulling aan het thema Castle of Dreams, waardoor we op elke plek een ander ‘haakje’ hadden om journalisten mee te benaderen. Noa Verhofstad, voormalig theaterregisseur, kunstenares én mede-ontwerper van de etalages, trad op als boegbeeld.

Resultaat

De onthulling van de etalages is zowel op landelijk, als op regionaal niveau maximaal opgepakt. Onder andere LINDA, FonkOnline, Fashion United, AD en Marketing Tribune berichtten over de nieuwe etalages. 

Het projectteam over dit project

Camiel

Client Service Director & Partner

Het thema 'A Castle of Dreams' is tot in de puntjes uitgevoerd. Ik was zelf bij de onthulling in Eindhoven aanwezig en er stonden veel kinderen met hun neusjes tegen de ruiten gedrukt. Het was inspirerend om te zien hoe het visual team van deze vestiging het Castle of Dreams thema heeft uitgewerkt. ''

Gerelateerde cases