House of Eléonore: bouwen aan internationale bekendheid

House of Eléonore 2018

Van lancering tot samenwerking Amazon

Met House of Eléonore bouwden Bernd Damme en Royal Asscher binnen no-time aan een internationaal, innovatief en duurzaam juwelenmerk. Inmiddels heeft het ‘luxury’ merk ook een samenwerking met Amazon op zak.

Wij waren vanaf het begin betrokken. We verzorgden de lancering en genereren sindsdien voor doorlopende media-aandacht voor House of Eléonore, Bernd en de prachtige collecties.

Aanpak

Om het verhaal van House of Eléonore te kunnen vertellen zijn we allereerst met oprichter Bernd Damme om tafel gegaan om het verhaal van A tot Z uit te denken en op te schrijven. Na de spectaculaire lancering in het Scheepsvaartmuseum zijn we aan de slag gegaan om te zorgen voor verdere zichtbaarheid bij de ‘luxury doelgroep’ via nationale en internationale media-aandacht. Ook regelden we diverse samenwerkingen, onder ander met champagnemerk Ruinart. Voor House of Eléonore zijn we de creatief strategische sparringpartner.  

Resultaat

Publicaties in onder meer RTL Z, Sprout, Emerce, FD, L'Officiel, The National Jeweler, Metro, De Telegraaf, Quote en Het Parool.

Fleur

PR Specialist

"Heel gaaf om bij te mogen dragen aan de groei van zo'n jonge onderneming. Je voelt dat iedereen telkens overal het uiterste uit wil halen! Ook het benaderen van de internationale markt was een goede zet: het is een merk met heel veel potentie."

Gerelateerde cases