Merkverhaal Sessie

“Storytelling is about connecting to other people and helping people to see what you see.”

De juiste snaar raken, dat is belangrijk om mensen aan je te binden. Hoe je dat doet? Met een krachtig en uniek verhaal. Wij kunnen je daarbij helpen. Samen halen we jouw (merk)verhaal naar boven. Een verhaal dat boeit. Een verhaal dat verbindt. En een verhaal dat helder en spits vertelt.

Niet alleen aan klanten en journalisten, maar aan alle stakeholders. Om dat voor elkaar te krijgen, is eerst graafwerk vereist. We starten met een grondige verkenning naar wat je product of dienst nu werkelijk voor je klant betekent. We kijken samen door de ogen van de klant en onderzoeken zijn diepere drijfveren om voor jou te kiezen.

We verkennen ook de economische en maatschappelijke omgeving waartoe jouw product of dienst zich verhoudt. Alles met één doel: jouw onderscheidende verhaal boven water krijgen. Hét kompas waarop je kunt terugvallen in al je interne en externe communicatie.

‘We’ betekent in dit geval een senior PR-adviseur van Het PR Bureau en Wouter Bax, voormalig hoofdredacteur van NU.nl en oud chef van NOS nieuws. Als er iemand in staat is om jouw unieke merkverhaal bloot te leggen, dan is hij het wel.

Hoe?

Een sessie van 4 uur, voorbereid, begeleid en uitgewerkt voor concrete toepassing.

Prijs: 6.950 euro

Neem contact op

Het verbinden van merken aan de juiste mensen en middelen om hun verhaal te vertellen geeft mij een kick.

Meet the team