Klanten en referenties

Spotify

“In de zoektocht naar een bureau dat ons merk in de Benelux kon introduceren, kwamen we na een intensieve oriëntatie bij Het PR Bureau uit. Hun netwerk, ondernemerszin en drive gaven de doorslag. We waren onder de indruk van hun professionaliteit. De strategie van het bureau is dat ze VAPs (Very Adorable People) op cruciale posities aan het werk zetten. Intussen hebben we, sinds de start in 2011, ruim zeven jaar samengewerkt. Ik kan gerust stellen dat Het PR Bureau een belangrijke rol heeft gespeeld in het groot maken van Spotify in de Benelux. 

Alison Bonny - Communicatie Directeur EMEA, Spotify

Huawei

“Het PR Bureau heeft een verstrekkend netwerk van influencers en weet ons steeds in contact te brengen met de juiste mensen. Ze hebben een sterk ontwikkeld gevoel voor influencer marketing en dat is voor ons merk heel waardevol.” 

Priscilia Streefkerk - Lifestyle PR manager Huawei


“Thanks to the wide variety of media relations of Het PR Bureau we have strengthened our relations with key journalists and opinion leaders and were able to generate a high amount of media coverage that supports our record breaking growth.” 

Rick Janse Kok - Tech PR Manager, Huawei

Barbie

“We werken bij Het PR Bureau samen met een toegewijd team. Een mooie mix van creativiteit en PR expertise. In nauwe samenwerking met hun netwerk van media en influencers maken ze hun belofte waar.”  

Esther ter Braak - Brand Manager, Barbie

Specsavers

“Het unieke van Het PR Bureau is het feit dat hun mensen op strategisch niveau sterk zijn, maar ook gewoon de mouwen opstropen om een mooi event of activatie op te tuigen. Een one-stop-shop in PR van hoge kwaliteit. Dat is waar we naar op zoek waren en uiteindelijk vonden bij Het PR Bureau.” 

Wieteke van Hunnik - PR & Communicatie manager, Specsavers

Zilveren Kruis

“Het PR Bureau bestaat uit een groep slimme, professionele mensen met een interessante kijk op dingen, ik voelde me er direct op m’n gemak. Zeker in een complexe markt als die van verzekeringen, waar verschillende belangen spelen, doen ze het goed. Ik zie Het PR Bureau echt als een premium partij. Met zo’n partner kun je er gerust op zijn dat je campagne foutloos wordt uitgerold.” 

Walter de Reus - Brand Manager, Zilveren Kruis

Protifarm

“Het PR Bureau helpt ons op alle fronten in de positionering en de strategie; van mediatraining tot woordvoerderschap. Ik vind het bijzonder om al deze competenties aan te treffen in één bureau.“ 

Tom Mohrmann - CEO, Protifarm

foodora

“Voor een startup als die van ons is frequente aanwezigheid in de media van onschatbare waarde. Het PR Bureau heeft de basis gelegd voor onze groei in Nederland. Ons relatief bescheiden budget heeft ons er niet van weerhouden om samen enorme resultaten te boeken in de media. Ik kijk met veel plezier terug op een heel aantal activaties.” 

Vincent Hosman - Country Manager Nederland, foodora

Netflix

“Netflix zocht in elk land  de beste communicatie partner. Dit kon ook een local hero zijn, mits deze groot genoeg zou zijn. Voor de introductie van Netflix in Nederland en België zijn we de samenwerking aangegaan met Het PR Bureau. De intensiteit van het service level was nieuw voor Het PR Bureau, maar ze hebben het razendsnel eigen gemaakt. Binnen het internationale kader hebben ze ons verrast met hun proactieve houding en creatieve ideeën.” 

Joris Evers - Vice President Netflix, Hoofd Communicatie Europa, Midden Oosten en Afrika

W Hotel

“Voor de samenwerking met influencers en andere opinion leaders werken we samen met het team van Het PR Bureau. Zij hebben een sterk netwerk en alle expertise in huis als het gaat om het selecteren van precies de juiste mensen voor ons merk.” 

Ellen den Teuling-Bruens, Communicatie Directeur W Hotel, Marriott International Benelux