Crunch #8 - Harald Lek, Marqt

door Emilie Funken, 28 March 2019

In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Harald Lek van supermarketketen Marqt.

Harald Lek

Harald Lek is bij supermarktketen Marqt verantwoordelijk voor wat er op de schappen staat. Voor hij ruim een jaar geleden de overstap maakte naar deze vernieuwende retailer, werkte Harald onder andere bij Ahold, Heineken en Makro. Als er iemand is die weet hoe consumenten in de praktijk omgaan met het thema duurzaamheid, dan is hij het. Marcus praat met Harald Lek over de laatste trends en ontwikkelingen in supermarktland.

In deze uitzending hoor je:

  • Waar staat Nederland als het gaat om duurzame consumptie?
  • Hoe wil Marqt zich blijven onderscheiden in het massaal groeiende aanbod van ‘groene’ producten in de supermarkt?
  • En … wat zijn de nieuwe expansieplannen van deze supermarktketen?

Luister de Crunch podcast

Luister de aflevering nu via Soundcloud, iTunes, Stitcher.


Eerdere uitzending Crunch Podcast

​[podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencer
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille over de marketingkracht van culi-recensies
[podcast] Crunch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice


Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.