Met Huawei op persreis naar Parijs

Deze week introduceerde onze klant Huawei de HUAWEI P30 series. Voor de lancering maakten we een persreis naar Parijs en gingen op Photography Experience tour in de Franse hoofdstad om de camera eens goed te testen.

Met in totaal zo’n 65 Nederlandse tech, nieuws en lifestyle journalisten, influencers en content creators treinden we naar Parijs. Daar sloten we aan bij de andere (internationale) genodigden in het Paris Convention Center. In deze extra large RAI werd de HUAWEI P30 officieel geïntroduceerd door CEO Richard Yu. Aansluitend konden de genodigden in een experience centre het toestel en de camera testen.

Spiegelreflexcamera overbodig

En die camera, dat is er eentje hoor. Zonder overdrijven: de HUAWEI P30 en HUAWEI P30 Pro hebben camera’s waar je u tegen zegt. Een 40 megapixel hoofdcamera, 10 keer hybride zoom, een ultra-wijdhoeklens, 32 megapixel selfiecamera: smullen voor de smartphone-fotograaf, en die spiegelreflex kan voortaan thuis blijven.

(Voor de liefhebber: hier vind je alle specs.)

Photography experience

Leuk die specs, maar zelf zien is natuurlijk pas echt geloven. Na een boottour over de Seine in de avond was het de volgende dag daarom eindelijk tijd om de nieuwe P30 eens goed te testen. In real life dus. Met een fijn zonnetje in de lucht en de splinternieuwe telefoon in de hand toerden we langs dé insta-hotspots van Parijs. Het resultaat: een paar pareltjes van foto’s en dito poses. Check het mini-fotoverslag hieronder!