Toon van Loock nieuwe partner bij Het PR Bureau

door Het PR Bureau, 11 September 2019

Toon van Loock (39) is mede-eigenaar geworden van Het PR Bureau. Vanaf september dit jaar heeft Van Loock de zakelijke leiding over het creatieve bureau, samen met de andere partners Jacqueline Bosselaar en Camiel Overgaauw. Van Loock is al sinds 2017 werkzaam bij het bureau als managing director. Het PR Bureau werkt aan thought leadership en deelbare verhalen voor opdrachtgevers als Beiersdorf, HelloFresh, Huawei, PLUS, SNS, W Amsterdam en Zilveren Kruis

‘Earned First’ tijdperk

Toon licht zijn stap toe: “We hebben een groeiambitie en zien daarvoor in de markt volop kansen. Binnen Het PR Bureau zijn we overtuigd van het feit dat het belang van PR toeneemt. We leven in een earned first tijdperk, dus wil je als merk of organisatie in deze tijd - van informatieoverload, fake nieuws, influencers en geloofwaardigheid - de aandacht en de harten van consumenten winnen, dan zul je die aandacht moeten verdienen met echte verhalen. Simpelweg omdat aandacht kopen steeds minder effectief wordt. Ik ben trots dat ik mij op deze manier kan verbinden aan Het PR Bureau en het mooie team dat daar bijhoort.”

Jacqueline Bosselaar, founder en CEO van Het PR Bureau: “Ik ben supertrots dat Toon zich aansluit bij onze partnergroep. In de groei die we in de afgelopen jaren hebben doorgemaakt heeft Toon een bepalende rol gespeeld. Zo heeft hij het Lifestyle & Consumer Goods Team verder uitgebouwd en is hij verbinder binnen het bureau als geheel. Met deze stap gaan we vol vertrouwen de volgende fase in van ons bureau.’