Welkom Barbie®

door Het PR Bureau, 02 February 2017

‘You Can Be Anything,’ zo luidt de boodschap die we voor Barbie® gaan uitdragen. Ja, je leest het goed: wij zijn het nieuwe pr-bureau van Barbie®. En daar zijn we stiekem best wel heel excited over. Welk meisje is er niet mee opgegroeid?

Vivijan: “Het is fantastisch om voor een lovebrand als Barbie te mogen werken. Ieder meisje krijgt er energie van. Het is mooi om te zien dat de iconische modepop van vroeger is uitgegroeid tot een moderne Barbie met een inspirerende en vooruitstrevende boodschap voor alle ouders en jonge meisjes. Iets waar wij maar wat graag onze bijdrage aan leveren.”

De boodschap: Barbie is niet zomaar een speelgoed pop, maar een krachtige, slimme vrouw met een sterke persoonlijkheid die precies weet wat ze wil en daarmee het juiste voorbeeld geeft. Wanneer een meisje met Barbie speelt, verbeeldt zij zich alles wat ze later kan worden; dierenarts, docent of misschien wel zakenvrouw.

Esther ter Braak, Brand Activation Manager bij Mattel: “Wij willen jonge meisjes met Barbie® inspireren en laten zien dat de mogelijkheden in hun leven geen grenzen kennen. In de afgelopen 58 jaar heeft Barbie® al 180 verschillende carrièremoves gemaakt. De komende tijd staat in het teken om deze boodschap nog verder naar de buitenwereld uit te dragen. Met het team van echte Barbie®-fans bij Het PR Bureau zien wij een perfecte match. Wij kunnen dan ook niet wachten om met elkaar aan de slag te gaan."

Lees meer op Fonk Online