Zinderende avonturen bij (onze nieuwe klant) Insight TV

door Het PR Bureau, 13 September 2018

It’s official: they’re here to take you on an adventure. Vanaf vandaag is Nederland een tv-zender en streamingdienst rijker: Insight TV. Kijkers kunnen genieten van zinderende avonturen- programma’s, de coolste actiesporten en fascinerende lifestyle series, gericht op millennials.

In Amsterdam geven we vandaag het startschot voor Insight TV in aanwezigheid van onder meer Joël Veltman (Ajax), Anouk Hoogendijk (Ajax en Oranje), Twan Verseput (Wereldkampioen Speedsurfen) en broer en zus Kevin en Jalou Langeree (Kitesurfen). De lancering is een voorproefje van wat we van Insight TV mogen verwachten in de toekomst: nieuwe ervaringen voor waaghalzen. Kijkers genieten van de meest coole en extreme actiesporten en hebben als eerste toegang tot nieuwe content. Insight TV speelt hiermee in op de toenemende vraag van de nieuwe generatie kijkers en maakt inspirerende en hoogwaardige programma’s vanaf nu altijd en overal toegankelijk zijn.

Spraakmakende programmering

Wat je als kijker kan verwachten? Chasing Monsters: El Nino vertelt het verhaal van surfers die de grootste golven van het El Nino seizoen nastreven. Sound of the City volgt de wereldberoemde DJ Carly Foxx in haar reizen rond de wereld en haar ontdekking van bijzondere geluiden in elke stad. Twee andere shows om in de gaten te houden zijn: Travel with a Goat, een provocerende nieuwe serie over de ethiek van het eten van vlees, en Born To, een spannende coproductie met Monster Energy, waarin emotionele verhalen worden verteld van getalenteerde en succesvolle topatleten.

Lees hier wat Metro schreef over Insight TV

Veel van deze programma’s bieden ook een fascinerend kijkje achter de schermen bij ‘s werelds spannendste actiesporten. Zoals in Road to Gymkhana Grid waar we acht coureurs van wereldniveau volgen in hun reis naar Zuid-Afrika en daarbij deelnemen in Ken Block’s beruchte drifting competition. Of F2 Tackling Europe, waarin onze eigen voetballegendes Ronald de Boer en Edgar Davids de F2 jongens ontmoeten en de beste straatvoetbal trucs in de wereld uitproberen. Fietsen toch meer jouw ding? De documentaire Secrets of Darkfest toont adembenemende stunts van fietsers in strijd met de elementen op enorme hellingen.

Insight TV: Nederlandse roots, wereldwijde ambities

Met zijn Nederlandse roots en hoofdkantoor in Amsterdam, is Insight TV een door en door Hollandse onderneming, met (weliswaar) wereldwijde ambities. In totaal bereikt Insight TV 47 miljoen huishoudens via hun lineaire tv-kanalen in 21 landen en 7 verschillende talen.